16 Nisan 2009 Perşembe

Creep

creep(krip) nedir?
creep(krip) bir radiohead şarkısıdır. aynı zamanda bir tabaka hareketidir. adından da anlaşılacağı üzere yavaş bi harekettir. herneyse.
son zamanlarda bedenime ve zihnime hükmeden adını koymayı beceremediğim bir durum var. kimi zaman miskinlik der gibi oluyorum, kimi zaman da isteksizlik diyesim geliyor. kendi kendime duruma bu isimleri koymamın tabi ki geçerli sebepleri var. miskinlik diyorum, çünkü yataktan kalkmak istemiyorum, evden dışarı çıkmak adeta bir zulüm gibi geliyor. isteksizlik diyorum, çünkü o çok sevdiğim okula gidesim gelmiyor, dışarı çıktım diyelim bi yerde oturup bi bira bile içmek istemiyor canım. öyle saçma sapan bir durum. emin olduğum şey ise bu durumun bir bütün olarak bünyemde mutsuzluk duygusu yaratıyor olması. evet. tam bir mutsuzluk.
şu saatlerde yaklaşık olarak bir aydır mutsuzum. öyle bi mutsuzluk ki kendimden mi uzaklaşıyorum yoksa ben aslında bu muymuşum da kendime yaklaşıyorum onu bile kestiremez oldum.
söyleyecek fazla bişey de bulamıyorum. miskinlik ağır basıyor şu anda. birazdan yatağa doğru hareket edeceğim ve yatacağım. yarın yine 10 da kalkacağım. ve tam o saatlerde isteksizliğim ağır basacak ve 1 deki derse gitmemeye karar vereceğim. ama gitmezsem kalacağımı bildiğimden bir creep(krip) misali yavaşça hareket edip geç de olsa derse gireceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder