22 Mart 2009 Pazar

İşaret Parmağı Sorunsalı

Seçimler yaklaşıyor ve ben hayatımda ilk defa oy kullanacağım. Peki işaret parmaklarımın kiminle sorunu var!? Geçenlerde sağ elimin işaret parmağı yanmıştı, su toplamıştı falan. Tam da düşünüyordum mürekkebi sağ ele mi döküyolar acaba yoksa sol ele mi diye. Derken elimin su toplamış yeri yavaş yavaş geçti. Az önce üstündeki deriyi de yoldum. Altından ilginç mor bi deri tabakası çıktı ama acımıyor. Peki ya sol elim. Onun nesi var?
Şöyle anlatayım. Dün ders çalışmaya çalışırken çok uykum geldi. Saat 5 gibi yatıp uyudum. 12'de kalkmak için alarm kurmuştum ama kalkamadım uyandığımda saat 4'tü. Herneyse. Kalktım, duş aldım. Karnım acıkmıştı. Kendime güzel bişeyler hazırladım yemek için. Herşey hazırdı. Sadece ekmek alıp odamda Friends izleyerek yemeğimi yiyecektim. Ne olduysa o anda oldu. Elime güzel kocaman ucu testere gibi olan ekmek bıçağını aldım, ekmeği kesmeye başladım. O anda bişey oldu. Bıçak ekmeğin üzerinden kaydı gitti, elime çarptı. Aslında hiç canım yanmamıştı. Ama elime baktığımda, canımın yanması gerektiğini anladım. Henüz kanamaya başlamamıştı. Tam o anda sol işaret parmağımın, tırnağının sağ tarafındaki et parçasının, yanındaki et parçasından ayrılmak üzere olduğunu gördüm. Sonra kanlar akmaya başladı. Yara baya bi derindi..
Normalde bünyemin kan görmekle ilgili hiç bi sorunu yoktur. Ama o anda karnımın aç olmasıyla mı yoksa yeni uyanmış olmamla mı alakası olduğunu anlamadığım bi baş dönmesi, göz kararması sardı vücudumu. Bayılmamak için hemen bi yere oturdum. Yetmedi. Sonra, gözlerimin kararmasına aldırmadan odama, yatağıma doğru koşmaya başladım. Neredeyse hiç birşey görmemeye başladığım anda yatağa yetiştim ve kendimi yatağa attım. Elime baktım. Hala kanıyordu. Sanırım yalnız olmanın da etkisiyle korkmaya başladım. Sonra cesaretimi toplayıp elime yarabandı falan bulmaya gittim. Kanamanın durduğunu o anda farkettim. Ama kanın durması, beni normal halime çevirmişti, tekrar birbirine yapışan dokuları ayırıp yaranın derinliğine bakmak istiyordum. Denedim. Tabi ki tekrar kanamaya başladı. Kendi kendime bunu tekrar denememek için söz verdim. Yaranın üzerine ilaç sürüp yarabandıyla parmağımı sardım. Sanırım biraz daha kanadı.
Hazırladığım yemeği yiyemeden bunlar başıma geldiği için sinir olmuştum. Mutfağa gittim. Yemek soğumuştu. başım hala biraz dönüyordu. Bi şeyler yemem gerekiyordu. Bende yedim. Yerken Friends bile izledim. Hem de iki bölüm. Şimdi iyiyim. Tek sorun bilgisayarda bişeyler yazarken işaret parmaklarımı kullanamamam. İkisi de havada, monitöre bakıyorlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder