18 Mart 2009 Çarşamba

The One with Monica's Thunder

friends'te son izlediğim bölümün adı bu. evet ben bugün okula gitmedim ve sanırım 7 bölüm friends izledim. sadece bununla kalsa yine iyi tabi bi tane de film izledim. peki kızılay'dan dönerken kendi kendime verdiğim sözler bunlar mıydı? evet değildi tabi ki. demiştim ki eve giderim, etrafı toplarım biraz, bi duş alırım, sonra da oturur adam gibi kimya çalışırım. saatlerce çalışmamak için bahane üretmemin sınırı yokmuş, bunu anladım.
ama şimdi bunların sorumlusu da bi tek ben olamam ki 6. sezonun son bölümlerinde dehşet şeyler oldu. chandler monica'ya evlenme teklif etti, ross ve rachel tekrar birleşir gibi oldu falan. ama tabi dizinin 10 sezonunu da daha önce izleyen ben değildim. hayır geçen hafta lost da izleyemedik, onun eksikliği de var. haliyle bir ya da iki bölüm friends kesmiyor lost'suz bünyeyi. ben ne yapabilirim ki.
o değil de daha kötü bi şey oldu. yarın okula modern sabahlar ekibi geliyormuş. tesadüfe de bakın ki, tam da benim fiziksel lab.ımın saatinde. korkuyorum bi yerlerde beni sevemeyen birileri mi var diye. nasıl bi şanstır anlamadım. yarın dediğimiz de bugün olmuş artık bu arada.
dün sabah uyanmamın tek sebebi radyoda okulumun adını duymamdı. artık sabah derse girip öğlen girmemenin ve aynı zamanda dersten kalmamanın bi yolunu bulmam lazım. ege-fahir-oktay üçlüsünü görmeden gidemem buralardan.bi şeyler yapmam lazım.

tabi bu arada kimya yalan oldu, arada kaynadı gitti. bari konulara falan bakiim uykum gelmezse.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder