18 Mart 2009 Çarşamba

The One With Phoebe's Cookies

bi şeyler yapmam lazımdı bugün modern sabahlar söyleşisi için. ama yapamadım. olmadı. yemedi. ya kalırsam diye çok pis tırstım ve laba girmeye karar verdim. peki girdim de ne oldu. ne mi oldu? hayatımın bundan önceki kısmında; örneğin ilköğretimde falan, hayatımda sadece 'Türkiye'nin JEOpolitik konumu' şöyledir, böyledir diye geçen ve hep öyle kalacağını sandığım JEO kelimesi hakkında yeni şeyler öğrendim. ve bir kez daha anladım ki bi daha da hayatımdan çıkmayacak bu kelime. hatta belki bi kaç yıl sonra, sonuna 'log' getirip adımın başına bile koyabilirim. Jeolog Duygu Tüfekçi. nası ama çok karizmatik dimi.
ama şu anda sonuçta ben de bi gencim. okulu pek sallamıyorum falan. yani her ne kadar tabakaların eğimlenmesi, bükülmesi, kırılması hayatımın geri kalanını belirleyecek olsa da, hiç bi şekilde fiziksel labını affetmemi sağlamayacak.
sabah ege kayacan, fahir öğünç oktay demirci'nin programdan sonra kebap yiyip, sonra bizim okula gelip, yağlı dudaklarını öğrencilerin beğenisine sunarak, bir söyleşi yapacaklarını bilmeme rağmen, hiç bi zaman bunlar gerçekleşti mi bilemeyeceğim. ve tüm bunların yüzünden fiziksel labını hiç affetmeyeceğim sanırım...

bu arada akp evin kapısına karanfil falan bırakmış noluyoruz lan?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder